Pengendali Utama Blog Keluarga Bahagia

Pasir Gudang, Johor, Malaysia

Informasi KB

SELAMAT DATANG. UNTUK MENDAPATKAN PAPARAN YANG LEBIH BERMUTU, BLOG INI SESUAI DILAYARI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX DAN JIKA TERDAPAT KESULITAN, SILA MAKLUMKAN KEPADA KAMI. HARAP MAKLUM.

Info Solat KB

~Ruangan Chit-chat @ KB~

Adakah anda bersetuju, Matematik dan sains diajar dalam Bahasa Inggeris?

Ucapan Ulangtahun: Perkahwinan & Kelahiran

Isnin, November 3 18 Komentar


Tik, tok, tik, tok...
Cepat betul detik berlalu.....
Tub....tub...tub...
Tanggal 5 November lagi sehari menjelma.....
Apakah keistimewaan tanggal 5 November ini

Untuk pengetahuan anda...
pada tanggal nielah...
aku dan isteriku...
dinikahkan pada tahun 1995...
Emmmm.....
Diam tak diam.....
dah hampir genap 13 tahun kami bergelar sebagai...
suami & isteri......
bukan itu saja....
juga gelaran sebagai...
mama & ayah
kepada 6 orang cahaya mata kami...
Begitulah bermaknanya tanggal
5 November kepada kami sekeluarga.
Dikesempatan ini...
saya ingin mengucapkan....
selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yang ke-13
untuk isteri yang tercinta.....

"terima kasih di atas sokongan,dorongan, kasih,sayang dan tanggungjawab
yang dicurahkan kepada abang dan anak-anak selama ini..
abang dan anak-anak amat menghargainya...
Semoga ikatan ini..
terus berkekalan hingga ke akhir hayat kita....
Insyaallah."
Tidak ketinggalan juga....
ucapan selamat hari ulangtahun yang ke-6 tahun untuk anak kami yang ke-4 iaitu
Muhammad Haiqal pada tanggal 5 November 2008..
dengan ucapan... jangan nakal-nakal..
jangan suka usik adik Ina & Aina...
Lagi sekali... tanggal keramat 5 November.......
sebab tu... 5 November amat sinonim dalam hidup kami berdua..

Haaa.... masih ade lagi ucapan..
tidak lupa juga ucapan selamat hari ulangtahun yang ke-7 tahun
untuk Nur Athirah... anak kami yang ke-3
yang jatuh pada 6 November nanti....
hehehehehe..... selang sehari selepas hari ulangtahun
perkahwinan kami & harijadi adiknya...Muhammad Haiqal..
Memang amat bermakna bulan November nie..
bagi kami sekeluarga...


Oppsss.... belum habis lagi....
masih ade lagi ucapan hari ulangtahun untuk ahli blog Keluarga Bahagia...
tidak ketinggalan juga selamat ulangtahun kepada
Nur Aina Mariah yang bakal genap setahun
pada 13 November nie nanti...
hehehe...si kecik nie dah setahun rupanya...
cepat yea...pandai jalan...


Kesimpulannya.....
Banyak peristiwa & kenangan yang
amat bermakna untuk kami sekeluarga di bulan November nie...

Keluarga Bahagia

18 Komentar: to “ Ucapan Ulangtahun: Perkahwinan & Kelahiran so far...

  • azza_irah 3 November 2008 10:06 PTG
     

    waahhh..
    tahniahhhh...
    tak sangka kan..
    rs kejap je masa berlalu..
    moga cikgu n kak mar sntiasa dlm perlindungan Yg Maha Esa..dimurahkan rezki..aman damai dan kebahagiaan yg berpanjangan..
    amin..

  • Kamsiah 3 November 2008 11:02 PTG
     

    tahniah atas sambutan ulangtahun pkahwinan kalian...semoga berbahagia ke cucu cicit piut miut...dan hepi besday utk anak comel tu

  • Nurmala 3 November 2008 11:37 PTG
     

    selamat menyambut ulangthn perkahwinan..semoga kekal hingga ke akhir hayat

  • zam 3 November 2008 11:43 PTG
     

    Untuk Azza, Kamsiah & Nurmala...

    Terima kasih di atas ucapan anda.... memang itu yang kami harap-harapkan... Aminnn.

  • Luth Textile 3 November 2008 11:52 PTG
     

    selamat ulangtahun perkahwinan..
    semoga kekal sehingga akhir hayat..
    amin

  • Zam 4 November 2008 12:05 PG
     

    Tq... luth... kami amat menghargainye... moga anda juga terus sukses..

  • Tirana 4 November 2008 12:27 PG
     

    Happy anniversary to cikgu Zam dan isteri..Mudah-mudahan berbahagia hingga ke akhir hayat.

    Happy birthday buat sikecil..Mudah-mudahan membesar jadi anak yang soleh.

  • ONE ZABA 4 November 2008 9:17 PG
     

    Selamat ulang tahun bersatu nya dua insan ciptaan tuhan..semoga sentiasa dalam perlindungan dan diberikan rezeki yang melimpah ruah.
    Manusia dicipta lelaki dan perempuan
    Diberi hati juga perasaan
    Hamba sekeluarga sentiasa mendoakan
    Semoga berbahagia padamu tuan

    cewahhh!!!!!

  • Suzi 4 November 2008 10:34 PG
     

    salam...
    selamat ulang tahun perkahwinan utk cikgu zam dan isteri...semoga kekal bahafia hendaknya...
    dan selamat hari lahir utk anak2...moga membesar jadi anak yg soleh dan solehah....

    utg juga ye..senang kalau nak raikan...buat satu majlis je...tapi kalau nak beli hadiah...haru juga tu....

  • Sufi Idany 4 November 2008 1:12 PTG
     

    erm menariknya... sure nivember akan dinanti setiap thun kan? byk betul peristiwa2 dan ulang tahun yg nak di raikan menjelang november.... :D

    ucapan saya : selamat ulang tahun perkahwinan ke 13 n ulang tahun kelahiran utk anak2 cikgu.... semoga kebahagian yang ada ni kekal selamanya....

    TAHNIAH!!

  • Zam 4 November 2008 2:56 PTG
     

    To Tirana, Brader One Z, Sufi Idany & Suzi..

    Tq atas ucapan anda sekalian..... moga anda kebahagiaan milik kalian jua...

  • suez 4 November 2008 5:01 PTG
     

    wah,tarikh lahir aku ngn nur aina mariah sama la,alangkah indah klu aku juga baru berusia setahun pd 13nov ni :-)

  • zam 4 November 2008 5:15 PTG
     

    To suez..

    hehehehe....maih la turun JB kalu nak hadiah... anyway selamat hari ulangtahun untuk suez juga pada 13 november nanti.... yg ke berape erk?

  • linda 4 November 2008 7:08 PTG
     

    TAHNIAH... SEMOGA BAHAGIA DUNIA AKHIRAT...

  • zam 5 November 2008 8:29 PG
     

    To Linda...

    Tq...yea, harap2 hendaknye macam tulah.... aminn

  • cikgu mar 6 November 2008 9:52 PG
     

    salam semua rakan 2 blog....jutaan terima kasih diatas semua ucapan n doa kalian....moga rumahtangga yg dibina akan terus kukuh,mesra n bertambah mesra sehingga akhir hayat...amin...

  • cikgu mar 6 November 2008 9:59 PG
     

    khas buat semua anak 2 ku...tiada apa 2 balasan yg mama pinta cuma mama berharap agar anak 2 ku menjadi insan yg berguna bila dewasa....menjadi anak yg soleh n solehah....n yg penting bila berjaya jgn lupa kami ,ayah n mama....amin....muahhhhhhh...putera puteriku....

  • ari 6 November 2008 8:31 PTG
     

    TAhniah...
    salam Ulang tahun semua sekali dalam keluarga bahagia ini..
    Semoga semunya sihat2 dan dalam lindungan Allah..
    Amin...