Pengendali Utama Blog Keluarga Bahagia

Pasir Gudang, Johor, Malaysia

Informasi KB

SELAMAT DATANG. UNTUK MENDAPATKAN PAPARAN YANG LEBIH BERMUTU, BLOG INI SESUAI DILAYARI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX DAN JIKA TERDAPAT KESULITAN, SILA MAKLUMKAN KEPADA KAMI. HARAP MAKLUM.

Info Solat KB

~Ruangan Chit-chat @ KB~

Adakah anda bersetuju, Matematik dan sains diajar dalam Bahasa Inggeris?

Tag Dari Kamsiah - work Station

Khamis, November 20 2 Komentar

Dalam tempoh 2 minggu yang lalu... aku telah mendapat homework dari blogger Kamsiah
yang aku kenali seorang suri rumah yang begitu bertanggungjawab
di dalam menguruskan hal-ehwal rumah tangga. Sebelum itu pohon kemaafan
dipinta kerana terlalu lewat benar rasanya untukku membereskan homework yang
diberi...

Antara aturan yang perlu dibuat adalah seperti berikut:

"snap work station anda. then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...tolong pass tag aku ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa"

So.... nielah hasilnya....


Actually... nielah salah satu tempat work station aku di rumah iaitu di ruang tamu... ada beberapa tempat khusus lagi yang boleh aku jadikan work station nie.... seperti di bilik tidur, di meja tulis, beranda rumah, dan di mane saja kawasan yang berada dilingkungan 50 meter persegi... maklumlah...... ape yang perlu aku lakukan ialah... onkan saja notebook aku..... then aku bole layari internet jika berada di dalam lingkungan 50 meter persegi yang aku nyatakan di atas... itulah kemudahan wifi...

About.... nak pas-pas tag nie kat 7 blogger yang lain nie.... tak dapatlah nak aku lunaskan... bukan ape...rasanya semua bloggers dah menerima tag yang sama..... Lastly...for Kamsiah... sori yek lambat reply tag nie.... apepun saya amat menghargai tag yang anda berikan itu...

Keluarga Bahagia

2 Komentar: to “ Tag Dari Kamsiah - work Station so far...