Pengendali Utama Blog Keluarga Bahagia

Pasir Gudang, Johor, Malaysia

Informasi KB

SELAMAT DATANG. UNTUK MENDAPATKAN PAPARAN YANG LEBIH BERMUTU, BLOG INI SESUAI DILAYARI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX DAN JIKA TERDAPAT KESULITAN, SILA MAKLUMKAN KEPADA KAMI. HARAP MAKLUM.

Info Solat KB

~Ruangan Chit-chat @ KB~

Adakah anda bersetuju, Matematik dan sains diajar dalam Bahasa Inggeris?

Kembali Bekerja: "Selamat pagi cikgu...."

Isnin, Oktober 6 0 Komentar

Hari ini Isnin(6 Oktober 2008) bermakna sessi persekolahan bermula lagi selepas cuti raya. Kembali berjumpa anak-anak murid di sekolah. Aku dan anak-anak begitu bersemangat untuk kembali semula ke sekolah. Seawal 5.30 pagi lagi telah bangun dan bersiap apa yang patut sebelum pergi ke sekolah. Agak kelam kabut sedikit hendak ke sekolah, maklum la... kurang membuat persiapan malam tadi... sehinggakan aku tidak sempat minum seteguk air sebelum ke sekolah.

Tepat jam 6.53 pagi aku telah berada di kawasan sekolah. Setelah punch card aku bergerak ke bilik guru, sempat juga bertanya khabar dan bersalam-salaman bersama rakan-rakan seperjuangan. Ternyata suasana raya masih wujud. Macam biasa setiap hari Isnin, perhimpunan pagi akan diadakan. Aku dan rakan-rakan bergerak ke balai serbaguna. Alhamdulillah, aku tidak dapat relief hari ini, tapi mungkin ada tugas lain yang menanti.... aku kena terus bersedia dan bersedia. Diharapkan pada hari pertama persekolahan selepas hari raya ini, segala tugas yang diamanahkan dapat dilaksanakan.
Bagi aku P&P untuk hari ini tiada masalah kerana murid-murid tahun 6 mempunyai programnya tersendiri selapas UPSR. Kuiz Bahasa Melayu akan dijalankan selepas naik rehat. Sebelum itu murid diberi peluang untuk membentuk kumpulan untuk pertandingan koir, nasyid, bola sepak dan bola tampar.


kuiz Bahasa Melayu telah dikendalikan oleh Puan Norhana binti Ahmad kamari.

Sebahagian daripada kumpulan yang menyertai pertandingan kuiz Bahasa Melayu.
Murid yang tidak terlibat memberikan sokongan kepada rakan-rakan mereka yang mengambil bahagian.

Keluarga Bahagia